miercuri, 2 februarie 2011

M-am hotarat azi

M-am hotarat sa creez acest blog,azi, in urma unei emisiuni ¨In gura presei¨cu Mircea Badea, in care acesta, povestea despre preturile foarte mari inca, la locuinte, in Romania, in Bucuresti...Locuiesc in Spania de 7 ani , aproximativ, si nu pot spune ca Spania este cel mai bun loc din lume, nici pe departe...,dar din pacate pentru noi, exista multe diferente fata de Romania in multe domenii: civilizatie, birocratie, preturi,infrastuctura, locuinte, salarii, sistem sanitar, si multe altele.Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, sunt sigura ca sunt tari mult mai civilizate pe pamant, dar tocmai de aceea, mi-as fi dorit din suflet ca in Romania sa fie macar ca aici.In Spania acum este destul de greu, locurile de munca s-au imputinat mult, rata somajului a crescut imens...si cu toate acestea standardul de viata al oamenilor este mai ridicat mult fata de Romania.Voi incerca sa postez in acest blog articole in care voi semnala multe din aceste diferente, in dorinta de a se schimba lucrurile si in tara mea. Voi posta de asemeni oferte imobiliare si de munca, lucruri care mi se vor parea avantajoase pentru romani.Locuiesc pe malul Mediteranei cu chirie, nu o ducem prea bine, dar ma doare sa vad ca aici, poti cumpara de exemplu o vila sau chiar doua, cu pretul unui apartament din Bucuresti, dupa cum semnala Mircea Badea, in emisiunea sa.Pot fi intrebata despre tot felul de lucruri care tin de comparatie cu Romania, de exemplu: pretul pe litru de ulei, pretul unui medicament,asistenta medicala,asistenta sociala, scoala,...Mi-as dori din tot sufletul sa ma intorc in tara, dar ma tem, spiritul de conservare ma impiedica deocamdata.Am 51 de ani si ma gandesc ce as face daca m-as imbolnavi, acasa,in Romania.Unde m-as putea angaja la aceasta varsta in conditia in care, pana la pensionare mai este foarte mult.Acum inchei aici, dorind tot ce este mai bine pentru Romania si romani.

3 comentarii:

  1. Ati luat o initiativa demna de urmat si de alti patrioti. Succes

    RăspundețiȘtergere
  2. draga Lina, esti de apreciat si de felicitat. sint in Statele Unite si stiu de ce vorbesti. ca si tine as fi vrut sa ma reintorc in Romania, ceea ce am si facut in vara trecuta si...am vazut ce scumpa si mizerabila e viata acolo. m-am reintors in State, dar si aici joburile sint nesigure. cind imi voi pierde jobul atunci ma voi retrage in Europa si Spania ar fi o alegere buna pentru serviciile gratis de sanatate. multi romani nu au acces la internet sau sint dezinformati de viata din Spania, dar eu cred ca ar face bine sa plece din Romania si sa nu mai sufere neajunsurile si mizeria de acolo. viata de emigrant nu e usoara, dar daca nu incerci sa vezi si altceva atunci nu ai sa reusesti niciodata sa-ti imbunatatesti soarta. urari de bune la toti si nu uita sa mai publici pe blogul tau noutati din Spania.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna initiativa, dar la anunturi lipsesc numerele de contact, fara ele e ca orice anunt informativ si atat, pare totul superficial si ireal.

    RăspundețiȘtergere