joi, 3 februarie 2011

Despre mine

Locuiesc in Spania de 7 ani , aproximativ, si nu pot spune ca Spania este cel mai bun loc din lume, nici pe departe...,dar din pacate pentru noi, exista multe diferente fata de Romania in multe domenii: civilizatie, birocratie, preturi,infrastuctura, locuinte, salarii, sistem sanitar, si multe altele.Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, sunt sigura ca sunt tari mult mai civilizate pe pamant, dar tocmai de aceea, mi-as fi dorit din suflet ca in Romania sa fie macar ca aici.Voi incerca sa postez in acest blog articole in care voi semnala multe din aceste diferente, in dorinta de a se schimba lucrurile si in tara mea. Voi posta de asemeni oferte imobiliare si de munca, lucruri care mi se vor parea avantajoase pentru romani.Locuiesc pe malul Mediteranei cu chirie, nu o ducem prea bine, dar ma doare sa vad ca aici, poti cumpara de exemplu o vila sau chiar doua, cu pretul unui apartament din Bucuresti, dupa cum semnala Mircea Badea, in emisiunea sa.Pot fi intrebata despre tot felul de lucruri care tin de comparatie cu Romania, de exemplu: pretul pe litru de ulei, pretul unui medicament,asistenta medicala,asistenta sociala, scoala...

linatanase@ymail.com



7 comentarii:

  1. Buna,ti-am citit comentariul pe care l-ai lasat la articolul Romania are cele mai proaste conditii de locuit din UE si mi se pare foarte interesant blogul tau. As vrea sa te rog sa-mi dai si mie un sfat, am un frate de 35 de ani,lucreaza de peste 15 ani ca tinichigiu auto si isi cauta un job in strainatate. Crezi ca este posibil sa-si gaseasca din Romania un job ca tinichigiu auto in Spania? cunosti vreo firma de recrutare serioasa sau imi poti indica un site bun unde sa-i las cv-ul? Multumesc enorm pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, incerc sa te ajut.Incerc sa caut si sa iti trimit o lista de site-uri mai bune de cautare locuri de munca. Am nevoie de adresa ta de email.Imi poti scrie pe linatanase@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc foarte mult,ti-am trimis email.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,caut de munca in spania-burgos, as dori sa ingrijesc batrani sau copii(intern) daca imi gasesti ceva pt luna iunie te rog sa-mi lasi un mesaj pe adresa de email: marianagogu@yahoo.com. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  5. http://romaniadinmadrid.blogspot.com/p/ett-madrid.html

    Eu vad altfel Spania din fericire:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lina ma poti ajuta sami gasesc ceva de munca,stau de trei ani fara munka.jaenmarta@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. as dori sa-mi schimb viata exact din aceleasi motive ca si tine sunt coafeza de 25 ani as dori un sfat bun si sincer

    RăspundețiȘtergere